הסיפור שלנו

ממש כמו הרגע שבו ידעתם שזה בן הזוג שלכם לחיים, כך גם ההחלטה לבחור את המקום שבו תינשאו, היא החלטה שנעשית מאהבה, ישר מהבטן.

בקסאנאדו תקבלו את התחושה שאתם המרכז ושאתם בדרך להגשים את חתונת חלומותיכם. מתחם האירועים המרכזי, טובל בירוק ובפסטורליות ומתמחה בתכנון ובהפקה של אירועי קונספט. קסאנאדו נועד לתת לכל לקוחותיו מעטפת שירות כוללת ומפנקת הנותנת מענה מושלם בזכות שנים של ניסיון ומקצועיות בתחום.

קסאנאדו שוכן בצומת סגולה בפ"ת ונהנה ממיקום מרכזי ומקרבה לצירי תנועה ראשיים שהופכים את המתחם ליעד מועדף ואטרקטיבי במיוחד לאירועים בזכות הנוחות והקלות בה ניתן להגיע אליו. במקום ישנה רחבת חנייה חופשית, היכולה להכיל למעלה מ- 500 רכבים. לשמחתנו, עשרות זוגות מאושרים בוחרים מידי שנה לחגוג אירועים מרגשים בקסאנאדו, בזכות מטריית השירותים העשירה והייחודית המבטיחה לכם אירוח מושלם ומוקפד עד הפרט הקטן ביותר וחוסכת לכם הוצאות רבות וזמן יקר. ההשקעה בחדשנות עיצובית וטכנולוגית, בשילוב חשיבה יצירתית ותכנון אדריכלי פורץ דרך, הן הבסיס לאולם האירועים של המאה ה-21. מבט אחד על המבנה המפואר, הארכיטקטוני , יוצר תחושה של הבטחה עצומה שמתממשת בכניסה המרהיבה המובילה לחלל מרהיב המעוצב מזכוכית, מתכת ובטון ברמת גימור יוצאת דופן.

בין אם מדובר באירוע פרטי או באירוע ענק המגיע ל- 1000 איש, הגישה הרעננה והחדשנית של קסאנאדו, אולם אירועים במרכז, מאפשרת התאמה מושלמת לרצונות הלקוח. בכל אירוע, קטן או גדול, מיטב המוחות בארץ בתחום העיצוב, ההפקה, הקייטרינג, הסאונד ועוד, יעשו הכל על מנת להגשים לכל לקוח ולקוח את האירוע עליו חלם.

0
אורחים בשנה
0
אירועים עסקיים בשנה
0
מסיבות ברית בשנה
0
חתונות בשנה