xanaduNewGal-3

צ'ק ליסט לחתונה בפתח תקווה

נושאים שעליהם יש לתת את הדעת כשמתכננים חתונה בפתח תקווה. זהו. הצעת הנישואין מאחורינו, ההתרגשות הגדולה, הבשורה המרעישה להורים ולחברים הקרובים, ועכשיו יוצאים לדרך חדשה,
למסלול לא מוכר, שכולו תכנון, ארגון, וביצוע מושלם של היום הגדול שעליו חלמנו.

צ'ק ליסט לחתונה בפתח תקווה

על מה יש לתת את הדעת כשמתכננים חתונה בפתח תקווה?

אנחנו מחפשים מקום ההולם את דרישותינו, המותאם לעונת השנה שבה בכוונתנו לממש את איחודנו לזוג.

חשוב לנו התפריט שיתאים לאורחינו וינעם לחיכם. חיוני שצוות האולם יהיה נגיש אלינו, יבין את הראש שלנו, וייתן מענה נעים ויצירתי לבקשותינו. בקיצור: המקצוע שלו הוא מימוש החלום שלנו. הצ'ק ליסט לחתונה בפתח תקווה חייב לכלול נושאים רבים ומגוונים, שיש לחשוב עליהם באופן אינטגרטיבי, מכיוון שעל כולם להתנקז ולפעול בהרמוניה בשעתיים-שלוש שיהיו שלנו בלבד.

זה מה שנזכור, זה מה שיישאר בזיכרונם של המוזמנים והאנשים האהובים עלינו, זו תהיה ההזנקה המאושרת למרוץ החיים המשותפים שלנו כזוג. צ'ק ליסט כזה, של חתונה בפתח תקווה, נבנה בתשומת לב, ומתאים לאפיונים המיוחדים שלנו.

האם נרצה להפוך את האירוע למסיבה ייחודית המוקדשת לנושא מסוים? תחפושות? מתנות מיוחדות לאורחים? איך נרצה לערוך את טקס החופה? החלפת נדרים? חופה קלאסית? מה ינהל את הטקס? האם הוא צריך להכיר אותנו ולייחד לנו התייחסות אישית?

אלה שתי דוגמאות של סוגיות רחבות, ההולכות ומתפתחות בדינמיקה מהירה ומפתיעה, בשנים האחרונות. עיצוב האולם גם הוא עולם שלם של דמיון ומרחב פתוח לדמיון ויצירתיות. בין עיצוב שמרן ומוכר, לבין "התפרעות" מקורית, המידע שמוצע ע"י אנשי המקצוע צריך להיות מותאם בסוף לשני אנשים: אנחנו.

תחום המוזיקה והריקודים הוא דוגמה להחלטה המורכבת מהעדפותיהם של בני הזוג, אך גם מהכוונה לשמח את האורחים, על מגוון הגילאים ועולמות התוכן.
האם נאפשר לדי. ג'יי להחליט ולאלתר במקום, או שנצייד אותו ברשימה סגורה ומוקפדת של שירים ש"הבאנו מהבית"?
האם נרצה הרכבים, תזמורות, נגנים וירטואוזים מיוחדים, ברגעי שיא, כגון קבלת הפנים, ההליכה לחופה, ועוד?

האם חשוב לנו לתת במה לחברים, בין אם הם מעוניינים להכין קליפ או מצגת מושקעת ומשעשעת, ובין אם נציג שכזה מעוניין לברך?
האם לארגן ארוחת חצות לצעירים ולצעירים ברוחם? האם לתת את הדעת להסעות לטובת אלה ששתו לכבודנו ביום שמחתנו?

חתונה או אולמות אירועים בפתח תקווה צריכה לכלול גם מחשבה ותכנון לגבי מגוון ואמינות השירותים והקשרים שצוות האולם יכול לספק לנו, ע"פ צרכינו.

Share this post