budgetGal-4

כל מה שצריך לדעת על תכנון אירועים

מחפשים אולם אירועים בפתח תקווה, ומה עושים עכשיו?

כל מה שצריך לדעת על תכנון אירועים

עכשיו יוצאים לדרך חדשה, למסלול לא מוכר, שכולו תכנון, ארגון, וביצוע מושלם של היום הגדול שעליו חלמנו, דמיינו ופיללנו. אז אחרי הצעת הנישואין, הלבבות הפועמים, ההודעה המרגשת להורים ולחברים הקרובים, על מה יש לתת את הדעת כשמבקשים להחליט על אולם אירועים בפתח תקווה?

נרצה מקום המספק את דרישותינו, על פי עונת השנה שבה בכוונתנו לערוך את האירוע, באולם אירועים בפתח תקווה. המזון שיוגש לאורחים הוא החלטה חשובה. חיוני שצוות האולם יהיה מקצועי ושירותי, יבין את רצוננו, וייתן מענה איכותי לבקשותינו.

ההחלטה על אולם אירועים בפתח תקווה מורכבת מנושאים רבים ומגוונים, שיש לחשוב עליהם באופן מתואם ומשולב, מכיוון שעל כולם להתנקז ולפעול כתזמורת בזמן הקצר של האירוע.

הרי זה מה שייוותר בזכרונינו ובזכרונם של כל המוזמנים. זו תהיה הפתיחה המאושרת לסימפוניה הזוגית שלנו כזוג. אולם אירועים בפתח תקווה, חייב להיבחר בתשומת לב, ובצורה הולמת לאיפיונים המיוחדים שלנו. עיצוב האולם הוא עולם מלא של דמיון ומרחב ענק לדמיון ויצירתיות. בין עיצוב שמרן ומוכר, לבין "שגעון" של מקורית, המידע שמועבר  ע"י המעצבים צריך להיות מותאם בסוף לשני אנשים: אנחנו.

האם נרצה להפוך את הארוע למסיבה ייחודית המוקדשת לקו מנחה מסויים? סיפור או סרט, ספר ששנינו אוהבים? תחפושות? אורחים מיוחדים? מתנות ייחודיות לאורחים? האם איך נרצה לערוך את טקס החופה? חופה קלאסית? טקסטים שחיברנו, הצהרות אהבה ונדרים? מי ינהל את הטקס? איש פרטי, נציג גוף מסוים, איזה ניסיון יש לו? האם הוא צריך להכיר אותנו אישית, האם הוא "יגנוב את ההצגה"?

אלה שתי דוגמאות של סוגיות לא פשוטות, ההולכות ומתרחבות באופן מפתיע לאחרונה.

האם נאפשר לדי. ג'יי להחליט לבד, או להכתיב לו שירים שרק שנינו מכירים ואוהבים? האם להוסיף הרכבים, תזמורות, נגנים וירטואוזים מיוחדים, ברגעי שיא, כגון קבלת הפנים, ההליכה לחופה, ועוד?

האם חשוב לנו לתת במה לחברים, לזרום איתם, להסכים שיפתיעו אותנו, בין אם בקליפ או בקטע  מושקע, ובין אם אחד מהם מעוניין לברך? האם לארגן ארוחת חצות ובאר פתוח לצעירים ולצעירים ברוחם? האם לתת את הדעת להסעות לטובת אלה ששתו לכבודנו ביום שמחתנו? ההחלטה על גן אירועים בפתח תקווה צריכה לכלול גם מחשבה ותכנון לגבי מגוון ואמינות השירותים והחיבורים שצוות האולם יכול לספק לנו, ע"פ צרכינו ודרישותינו.

 

Share this post