culinaryHeader-Mob

גן אירועים בדיוק במרכז

הייתה ההצעה סוף סוף? שיהיה במזל!! מה עכשיו, חוץ מטבעות עוד אין כלום. מה עושים , איך אפשר לדעת מה בחירת גן האירועים המושלמת עבורכם. תמיד חלמתם על חתונה כפרית כזו, או חתונה באיזה גן אירועים בדיוק במרכז, בטבע פסטורלי. אפשר להירגע, יש כאלה גם במרכז.

גן אירועים בדיוק במרכז

גן אירועים בדיוק במרכז: קסאנאדו

איך בוחרים גן אירועים בדיוק במרכז?

ראשית, מיקום:

הכי חשוב שיהיה קרוב למקום המגורים שלכם ושל משפחותיכם כמה שניתן (כמובן שיהיו מספר משפחות שיסעו קצת יותר רחוק, הן המיעוט ויבינו את זה לגמרי). אם אתם גרים במרכז הארץ ורוב המשפחות של שניכם גם מהאזור . אין סיבה שתתרחקו דרומה או צפונה .

שנית, סגנון:

במרכז יש כל כך הרבה סגנונות של גני אירועים כך שאחד מהם בטוח יקלע לטעמכם. כן, זו יכולה להיות חתונה אורבנית, באיזה לופט מטורף ופרטי בתל אביב אבל ממש לא חייב.

אם תכננתם חתונה כפרית או בגן אירועים בטבע בתולי, אין סיבה שזה לא יקרה. יש גנים גדולים, לחתונות מרובות מוזמנים ואפילו אם חשבתם לשכור את המקום להמשך של אפטר פארטי מטורף לחברים, אפשר בהחלט. רוב המוזמנים מהמרכז, באופן טבעי האירוע צריך להיות במרכז ובדיוק כמו שחלמתם.

מה עדיף קייטרינג של גני האירועים או מבחוץ?

בחירת גן האירועים מאוד חשובה לקונספט החתונה, הלוא גן האירועים עצמו הוא 50% מהקונספט וכך גם האוכל. יש מבחר גנים שבאים יחד עם שירותי קייטרניג ויש גני אירועים שתוכלו לשכור אותו ללא שירותי קייטרינג, למקרה שאהבתם קייטרינג ספציפי. קחו בחשבון שזה מיקר מאוד את ההוצאות.

יש הרבה גני אירועים במרכז, לכן התחרות היא גבוהה. כולם רוצים שהשם שלהם יצא הכי טוב ואתם מרוויחים מזה. תוכלו לסגור דילים שווים הכוללים גם את שירותי הקייטרינג שלהם. רמת הקולינריה בגני האירועים מאוד עלתה. לכולם יש היום שף כך ששווה לנסות ולהגיע לטעימות. חוץ מזה שתמיד כיף ארוחת שף.

יש האומרים שחתונה זה היום הכי מרגש בחייהם. לא סתם. השקיעו מחשבה וזמן ביום הזה. אל תתפשרו ותמיד תדעו שיש עוד אופציה. התנהלו נכון עם התקציב שלכם ואולי תצליחו "לשמור איזו עצם" לירח דבש. חודשי ההתארגנות לחתונה הם לא פשוטים, מרגשים ולחוצים בו זמנית. נסו ליהנות מהם. הלוא אתם מתכוננים לאחד הימים המאושרים בחייכם.

גן האירועים קסאנאדו עומד לרשותכם לכל שאלה.

לפרטים נוספים על גן אירועים קסאנאדו התקשרו: 052-9095272

Share this post