winter-10

איך בוחרים אולמות אירועים | בחירת אולמות אירועים במרכז – Xanadu

פעם הכל היה הרבה יותר פשוט. גם באירועים. כולם התחתנו בבית הכנסת הקרוב ולאחר החופה המשיכו למסעדה. היום יש כל כך הרבה אופציות של אולמות. אולם על הים, גן פתוח תחת כיפת השמיים, אולם קטן ורומנטי או אולם גדול ונוצץ. אז איך אפשר לדעת מה תהיה הבחירה לחתונה המושלמת עבורכם או איך בוחרים אולמות אירועים?

איך בוחרים אולמות אירועים

מגוון אולמות אירועים במרכז לרשותכם

חתונה זה היום אולי הכי מרגש בחייכם. חשוב שהוא יהיה ייחודי ומושלם עבורכם. תמיד חלמתם על אירוע גדול עם זיקוקים, או אולי חתונה בטבע במקום בתולי ואולי יותר מתאים לכם חתונה אינטימית ואוהבת באולם יוקרתי. אין תשובה נכונה פה. מה שהכי מתאים לכם, זה מה שנכון. זה לא סוד, אולם אירועים במרכז והקייטרינג הם ההוצאה הגדולה ביותר של האירוע, לכן צמצום האופציות יעזור לכם פה. אז איך עושים את זה?

כמות מוזמנים

חשוב לדעת על איזו כמות מוזמנים מדובר. עשו רשימה מסודרת של כלל המוזמנים. היא צריכה להיות מדויקת ככל הניתן על מנת לדעת סדר גודל של האירוע וגם לשקלל את תקציבכם. בשעה טובה הרשימה הושלמה, מזל טוב.  (קחו בחשבון שבערך 20% מהרשימה לא יגיעו לאירוע . אל תדאגו, זה כך בכל חתונה).

שקלול תקציב

כולם רוצים חתונה מושלמת ומושקעת, אבל חייבים גם להיות ראליים. זכרו שהחיים "מתחילים" אחרי החתונה ואף אחד לא מעוניין להתחיל אותם במינוס. ראשית, התחילו בשקלול המתנות. הכפילו את כמות המוזמנים מרשימתכם עם ממוצע המתנה לראש (350 ש"ח). כמובן שזה לא סכום מדויק , אך כן ייתן לכם אומדן שיעזור לכם עם בחירה מדויקת לאולם אירועים במרכז. זוכרים שפעם ההורים אמרו שתתחתנו הם יעזרו לכם? מצוין, זה הזמן לוודא זאת.

שאלו את ההורים אם הם באמת יעזרו לכם עם החתונה, כמו שאמרו. חשוב לוודא זאת, החיים דינמיים ולא תמיד אפשר לבנות עליהם בכל זמן נתון. נסו להגיע איתם למספרים. ככל שתדעו תקציב מדויק יותר, כך תחסכו כאבי ראש מיותרים.

אז איך בוחרים אולמות אירועים

סןף סוף יש תקציב מוערך.  עכשיו צריך להחליט על תאריך (לפחות עונה – קיץ או חורף). זה לא סוד שעונת החתונות היא הקיץ, כתוצאה מכך המחירים גבוהים בהרבה מעונות אחרות. גם מבחינת האולם וגם מבחינת אנשי המקצוע (תקליטן, ספר, קייטרינג וכ'ו). להפיק חתונה זה לא דבר פשוט ואפילו מלחיץ, אך עם האנשים הנכונים לצידכם אין סיבה לדאגה.

תנו לנו להיות לצידכם ביום המיוחד בחייכם.

לעוד מידע על אולם אירועים במרכז

Share this post