xanaduNewGal-1-2

אירועים פרטיים רומנטיים

מה צריך לדעת על תכנון חתונה בגן אירועים בפתח תקווה?

אירועים פרטיים רומנטיים

מדובר בחתונה שלכם, והיא חייבת להיות מיוחדת, יום חגכם, רגע מיסוד אהבתכם, זה מחייב חשיבה ואיסוף מידע, ראיית התמונה הכוללת ופרטיה, תוך עמידה בלוח הזמנים שקבעתם. תכנון חתונה מתחיל מקביעת המועד המתאים. חודש מועדף, שיתאים לתכנון חייכם המשותפים, (לימודים, עבודה, מגורים וכד'). כדאי לבדוק האם ישנן הגבלות על עריכת חופות בתאריכים המבוקשים.

המקום – קרוב לכולם? בעיר מגוריכם? בין לבין? מיקום כפרי ומיוחד? האם כל המוזמנים יאהבו את הנסיעה, הניווט והזמן על הכבישים? ובשלב הבא – אנחנו מתמקדים. אילו אולמות וגני אירועים נמצאים באזור הזה? ערכו בדיקה מול חברים ומכרים וברשת האינטרנט, שימו דגש להיערכות האולם לאירועים בעונה שבה בחרתם להינשא. גן אירועים בפתח תקווה חייב להיות זה שידבר אליכם ביומכם הגדול.

אם אתם מחפשים גן אירועים בפתחי תקווה, בקרו, לאחר תיאום, במירב האולמות המותאמים וגני האירועים שעברו סינון ראשוני.

חשוב לבדוק את כל מה שניתן בביקור קצר, רצוי לא בשעת אירוע. מהסדרי ההגעה והחניה, איכות האוכל ומגשי האירוח, חנית נכים, שירותים, ניקיון, דרך סיור מפורט ככל הניתן בהנחיית המארח או איש השיווק, עוד לפני שמתיישבים במשרד, רישמו הכל, אל תתחייבו ואל תאפשרו לאנשי האולם ללחוץ ולשריין תאריכים שנוחים להם. סיור נוסף, הפעם בשעת אירוע, יתקיים לאחר שרשימתכם תצומצם לשניים-שלושה אולמות וגני אירועים בפתח תקווה.

שימו לב שבעלי האולמות וגני האירועים יתמחרו באופן שונה בהתאם לביקוש הצפוי. ימי ג', תאריכים "יפים", ועוד. האם תתעקשו על יום ג' או שישי בצהריים? החלטתם על גן אירועים בפתח תקווה? מקדמה קטנה תספיק. נהלו מו"מ בעניין זה. בקשו הסכם בכתב שיכלול את כל מה שסוכם, כולל התייחסות לנושא קנסות במקרים של ביטול, מנות רזרביות ועוד. אל תתביישו להסתייע באנשים מטעמכם שהינם בעלי ידע עסקי או משפטי. הרי מדובר בסכומים לא קטנים, לעיתים 100 אלף ₪ ומעלה.

יש תאריך? שבו על רשימות מוזמנים, אפשרו להורים להכין רשימות משלהם, רכזו כתובות וטלפונים, רצוי להגיע למס' מוזמנים הגבוה בכ-15-20% ממס' המנות שסיכמתם עם האולם. לא כולם מגיעים, כידוע. אל תדחו לרגע האחרון את ההחלטות על הזמנות. המוזמנים צריכים לקבל את ההזמנה עד חודש לפני האירוע. קחו בחשבון מסירה אישית של ההזמנות לחלקם.

מכאן והלאה, מתחיל מסלול של כניסה לעולם מושגים והחלטות שאינו מוכר ברובו לקהל הרחב, אך טומן בחובו חוויות זוגיות חד פעמיות, שתיזכרנה לנצח.

 

 

Share this post